ข้อมูลนักวิจัย สายพิน สีหรักษ์

ข้อมูลส่วนตัว
    • ชื่อ-นามสกุล (ภาษาไทย)ผศ.ดร. สายพิน สีหรักษ์
    • ชื่อ-นามสกุล (ภาษาอังกฤษ)ผศ.ดร. Saiphin Siharak
    • ตำแหน่งทางวิชาการผู้ช่วยศาสตราจารย์
    • ตำแหน่งปัจจุบันผู้ช่วยศาสตราจารย์
    • คณะ/หน่วยงานคณะครุศาสตร์อุตสาหกรรม
    • โทรศัพท์0819055XXX
    • E-Mail Addresssiharak@yahoo.com
    • สาขาวิชาการที่มีความชำนาญงานสอน
    อัพเดทล่าสุด
    03 มี.ค. 2568
    00001
    จำนวนคนดู
ผลงานตีพิมพ์ วารสารวิชาการ
1. 2563 : The Learning Management of 7-Step Inquiry Learning together with Collaborative Learning to Enhance Learning Achievement and Collaborative Learning Skills in Science of Secondary 3 (Grade 9) Students First Author 2. 2563 : Developing the Ability to Solve Mathematical Problems by Learning Management with the SSCS Model Together with Drawing the Bar Model of Primary 3 (Grade 3) Students First Author 3. 2563 : The Learning Management of Project Based Learning along with Questioning Based on Sufficiency Economy Philosophy to Enhance Project Proceeding Ability and Thinking - Practicing Process for Secondary 3 (Grade 9) Students First Author 4. 2563 : The Learning Management of Collaborative Learning along with KWDL Technique to Enhance Mathematical Word Problem-Solving Ability and Collaborative Learning Skills for Primary 4 (Grade 4) Students First Author 5. 2563 : The Learning Management of Collaborative Learning along with KWDL Technique to Enhance Mathematical Word Problem-Solving Ability and Collaborative Learning Skills for Primary 4 (Grade 4) Students ผู้ร่วม 6. 2563 : The Learning Management of Project Based Learning along with Questioning Based on Sufficiency Economy Philosophy to Enhance Project Proceeding Ability and Thinking - Practicing Process for Secondary 3 (Grade 9) Students ผู้ร่วม 7. 2563 : Developing the Ability to Solve Mathematical Problems by Learning Management with the SSCS Model Together with Drawing the Bar Model of Primary 3 (Grade 3) Students ผู้ร่วม 8. 2563 : The Learning Management of 7-Step Inquiry Learning together with Collaborative Learning to Enhance Learning Achievement and Collaborative Learning Skills in Science of Secondary 3 (Grade 9) Students ผู้ร่วม